Monday, March 18, 2013

コロンビア大学

みなさん、 こんにちは

今日(月曜日) 私は コロンビア大学来ました。水曜日は プリストンに 帰ります。プリストンから ニューヨーくまで れっしゃで 一時間半ぐらい かかりました。コロンビア大学に行って、コロンビアの友達とジョンズ·ホプキンスの友達と 会いました。 友達と コリアタウンに 行って、かんこくのレストランで かんこくの食べものを 食べました。ちょっと高かったですが、とてもおいしかったです。 それから、かんこくのベーカリーに行って、バブルティーとパンを 買いました。べーカリーも おいしかったです。そして、 買い物に 行きました。 くつしたを よっつと あかいポロシャツと みどりのポロシャツを 買いました。
けさの天気は 雨がふりそうな天気でしたが、 ばんは 雪がふりました。雪は とてもきれいでした。 しゃしんをとりました。しゃしんをみて下さい 
 

私と友達


バブルティーとパン


かんこくの食べもの

みなさん、春休みはどうですか?

Hi everybody,

I came to Columbia University today (Monday) to meet my friends from Johns Hopkins and my friends at Columbia. I will return to Princeton on Wednesday. It took about an hour and a half from Princeton to NYC by train. I went to Korean town with my friends to have Korean food. It was pretty expensive but really good. Then, we went to bakery. I had bubble tea and a little bread. They are really delicious. We went shopping a bit. I bought 4 pairs of socks, green and red polo shirts. 
It looked like it's going to rain in the morning but then in the evening it snowed. It was really pretty like in the movie. I took photos too. Take a look.

How is everyone break?





No comments:

Post a Comment